· 

PHOTOGRAPHER - FREDRIK SCHENHOLM

Backcountry-Skifahren inspiriert mich. Als Fotograf mag ich es, mich vom verspurten und dicht bevölkerten Gelände zu entfernen. Es macht meine Arbeit einfacher. Erst dann habe ich wirklich viel Zeit, die Lichtverhältnisse im Gelände zu beobachten, ohne dass andere Skifahrer den Schnee zerstören.

 

Durch die Skitouren komme ich oft an neue Orte. Es gibt mir die Möglichkeit, neue Landschaften

und Berge kennenzulernen. Neue Orte zu erkunden,

ist für mich sehr beflügelnd. Mit ein paar guten Freunden zusammen sein, an neuen und

aufregenden Orten – das ist unschlagbar!

Backcountry skiing is inspirational. As a photographer, I really like getting away from tracks and people. It makes the job a lot easier. I get time to watch the different light conditions across the terrain, without any other skiers destroying the snow.

 

 

Backcountry skiing often takes you to new places. It gives you the opportunity to see new

sceneries and new mountains. To explore new

places is very inspirational to me. Being with

a couple of good friends, in new and exciting

terrain, is to beat!


PORTRAIT

FACEBOOK


Fredrik stories have been published in following BACKLINE Magazines


BACKLINE ONLINE BONUS ISSUES photographed by Fredrik

2018 - 7th ISSUE - "Black Mines, Blue Glaciers, White Mountains"

Kommentar schreiben

Kommentare: 0